Kto może zostać klientem Makro?

444Makro ma jedną wadę- nie jest w pełni dostępne dla „zwykłych” klientów. Cóż, jak wszystko ma swoje wady i zalety. Myślę jednak, że taka wada wśród tylu zalet, nie jest zbyt uciążliwa.

Profil klienta Makro Cash and Carry

111Klientem Makro może zostać po pierwsze osoba prowadząca działalność gospodarczą. Po drugie osoby będące przedstawicielami urzędów państwowych. Po trzecie reprezentanci instytucji użyteczności publicznej takich jak szkoły, szpitale czy kościoły. A klient posiada szereg wartych zainteresowania przywilejów. Myślę, że każdy ma znajomego lub kogoś w rodzinie posiadającego taką kartę, więc warto wybrać się na wspólne duże zakupy. Co ważne Karty Klienta Makro wydawane są bezterminowo. Ale jest jeszcze maksimum szczęścia- Złota Karta Klienta Makro Cash and Carry, taki klient ma zagwarantowane doskonałe warunki. Jakie?

Złota Karta Klienta

333Przywileje jakich nie ma nigdzie indziej. Dla najlepszych klientów Makro posiada specjalny, zadaszony parking zlokalizowany przy wyjściu z hali. Klient ma do dyspozycji duże wózki na zakupy. Posiada specjalne programy upustowe a także nielimitowane liczby kart. Nawet specjalne, wydzielone kasy, taki cenny klient nie może czekać w kolejce. I jeszcze dwie bardzo ważne rzeczy- Makro organizuje szkolenia branżowe dla złotych klientów oraz spotkania integracyjne. Szkolenia są kierowane dla gastronomii, hoteli oraz sklepów detalicznych. Przykładowo szkolenia z zarządzania w gastronomii oraz zarządzania sklepem detalicznym prowadzą eksperci najlepszej prywatnej uczelni biznesowej – Akademii Leona Koźmińskiego. To już konkretna wiedza, wymiana doświadczeń- bardzo cenne rzeczy.

Leave a Comment